مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان بابت هزینه درمان سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت شده است.

امسال ۱۲۲ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر رضا عباسی مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آخرین پرداخت انجام شده در سالجاری به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ۴۲ میلیارد تومان بوده است.

او گفت: پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد سیستان و بلوچستان در تمامی سطوح (سطح یک، ۲ و سه) بخش خصوصی و دولتی بابت سال ۹۷ و ۹۸ کماکان با تامین اعتبارات به موقع از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به موقع و با کیفیت توسط مراکز طرف قرارداد استان افزود: تمام تلاش این اداره کل برآن بوده تا با هماهنگی سازمان بیمه سلامت ایران و در راستای تامین بموقع منابع مالی بخش سلامت استان هیچگونه وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان ایجاد نشود.

او بیان کرد: در این زمینه سازمان بیمه سلامت ایران با عنایت ویژه در جهت تامین بموقع اعتبارات استان اقدام کرده است.

عباسی گفت: این اداره کل تمام تلاش خود را در جهت رضایتمندی بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد با هماهنگی سازمان بیمه سلامت ایران و مجموعه سلامت استان در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ع

۱۲۲ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.