رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: اغلب هیات‌های مذهبی این شهر راهی مشهد شده‌اند و تعدادی از عزاداری نبوی در بجنورد به‌صورت دسته روی اقامه عزا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، همزمان با ۲۷ ماه صفر مردم عزادار خراسان شمالی در بجنورد و سایر نقاط استان به عزاداری و مراسم دسته روی هیات‌های عزادار پرداختند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به برگزاری مراسم روز‌های پایانی ماه صفر گفت: اکثر هیات‌های مذهبی خراسان شمالی برای اقامه عزا به مشهد الرضا سفرکرده‌اند و مراسم عزاداری ویژه اهالی خراسان شمالی در مشهد به‌صورت دسته روی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی به برگزاری مراسم اقامه عزای عزاداران بجنورد در این شهر نیز اشاره کرد و افزود: تعدادی از هیات‌های مذهبی حاضر در این شهر امروز صبح از محل میدان شهید بجنورد به سوی بقعه و آستان مبارک امامزاده سید عباس بجنورد به‌صورت دسته روی اقامه عزا کردند.

گفتنی است بالغ‌بر ۱۷ هزار نفر به‌صورت پیاده از خراسان شمالی راهی مشهد الرضا شدند و ۷۲ موکب نیز در این استان برای عزاداری نبوی و رضوی در نظر گرفته شد.

بیش از هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی در خراسان شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ر

مراسم دسته‌روی عزای نبوی و کریم اهل بیت(ع) در بجنورد برگزار شدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.