نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان باید هوشیار و مراقب باشند زیرا راهزنان دین در این دوره فراوان شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در جمع عزاداران برازجان در مسجد انقلاب اسلامی این شهر با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و  امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: جوانان دراین برهه حساس تاریخ دست از مجالس اهل‌بیت برندارند، زیرا راهزنان دین فراوان شده‌اند.

او افزود: خداوند به مومنان هشدار داده است که تحت تاثیر جبهه کفر و نفاق قرار نگیرند، زیرا کفر و نفاق تا ریشه دین را نزند دست از شما بر نمی‌دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) جلوه زیبایی، مهربانی، رحمت و شریک مشکلات ما انسان‌هاست.

حسینی بوشهری بیان کرد: پیغمبر اسلام (ص) به نسل جوان اهمیت بسیار می‌داد و جوانان ایران اسلامی با الگوگیری از پیامبر اکرم (ص) در دوران انقلاب و دفاع مقدس و مبارزه با رژیم ستمشاهی و ایستادگی در مقابل ناملایمات دشمنان نهایت وفاداری و عشق خود را به حضرت محمد (ص) نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ک

جوانان دست از مجالس اهل‌بیت برندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.