مراسم سوگواری سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور دسته‌های مختلف فردا در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مراسم سوگواری امشب و فردا به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار خواهد شد.

امشب، مراسم نوحه‌خوانی و دمام زنی بیشتر در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود و فردا دسته‌های عزاداری به خیابان‌ها می‌آیند و به عزاداری می‌پردازند.

 قرائت زیارتنامه رسول گرامی اسلام (ص) از راه دور، یکی از برنامه‌هایی است که فردا عزاداران برگزار خواهند کرد.

۷۰۰ مبلغ خواهر و برادر نیز در مناطق مختلف حضور دارند تا در روز‌های آخر ماه صفر از مناقب معصومین (ع) به ویژه پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، امام حسن مجتبی و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای مردم سخن بگویند.

مسئول تشکل‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، بیان کرد: فردا همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ساعت ۱۰ صبح، هیات‌های عزاداری شهر بوشهر از میدان قدس تا مصلای جمعه به نوحه سرایی، سینه زنی و عزاداری خواهند پرداخت.

حسین ادیبی افزود: فردا در روستای شیف نیز به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) مراسمی به همت اهل تسنن این روستا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

مراسم ۲۸ صفر در همه نقاط بوشهر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.