بازیکن تیم فوتبال شهرداری بم گفت: متاسفانه کمیته داوران در این هفته از لیگ فوتبال بانوان از داورانی استفاده کرد که هیچ اطلاعی از قوانین فوتبال نداشتند و به نظر می‌آمد که داور فوتسال هستند.

جعفری زاده: داوران فوتسال لیگ فوتبال را قضاوت می‌کنند

شهناز جعفری زاده بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سطح داوری‌های لیگ برتر به شدت تاسف بار است، این هفته یکسری داوران در مسابقات قضاوت می‌کردند که به نظر هیچ اطلاعی از قوانین فوتبال ندارند و برای اولین بار است که وارد صحنه بازی‌ها می‌شوند. به نظرم آمد که کمیته داوران فدراسیون از داوران فوتسال استفاده کرده است.

او تصریح کرد: فوتبال بانوان نسبت به گذشته حرفه ای‌تر شده است، اما هستند هنوز تیم‌هایی که به خاطر مشکلات مالی با خطر انحلال رو به رو هستند. امیدوارم رسانه‌ها روز به روز پوشش خبری بهتری داشته باشند که حامیان مالی جذب ورزش بانوان شوند. متاسفانه یکسری تیم‌ها هستند که نسبت به تعهداتشان عمل نمی‌کنند و به خاطر بدقولی هایشان بدهکار بازیکنان می‌شوند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


جعفری زاده افزود: در حال حاضر مشکل بسیاری از تیم‌ها مسائل مالی است، سال گذشته چهار تیم به خاطر مسائل مالی نتوانستند با تیم شهرداری بم بازی کند. امیدوارم تقویت مالی در فوتبال بانوان روز به روز بهتر شود و مشکل داوران هر چه زودتر حل شود که تیم‌ها به مشکل نخورند.

بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: تعداد تماشاگران در فصل جدید فوتبال بانوان اندک است و باید تبلیغات بیشتری توسط باشگاه‌ها در سطح شهر صورت بگیرد، چون هنوز بیشتر مردم از مسابقات ما اطلاعی ندارند، مردم شهر وقتی می‌فهمند که ما فوتبالیست هستیم رفتار بسیار مناسبی از خودشان نشان می‌دهند و حتی مسئولان شهر به ما احترام می‌گذارند.

جعفری زاده تصریح کرد: امیدوارم روز به روز رسانه‌ها توجه بیشتری به فوتبال بانوان داشته باشند و حامیان مالی بیشتر شوند، چون یکسری تیم‌ها با شرایط سختی لیگ را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار