ملی پوش فوتبال بانوان گفت: داورانی که اکنون در لیگ قضاوت می‌کنند بسیار سطح پائین هستند و کیفیت مسابقات را زیر سوال می‌برند.

حمودی: سطح داوران لیگ تاسف بار است

منا حمودی ملی پوش تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سطح رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید کیفیت مطلوبی دارد و تیم‌ها تلاش بسیاری برای رسیدن به اهدافشان و کسب بهترین نتیجه می‌کنند، حضور بازیکنان جوان و قوی نشانه خوبی برای آینده فوتبال بانوان است. خوشبختانه تیم ما (شهرداری بم) بازی‌های باکیفیتی را تا اینجای کار در لیگ ارائه داده است و مسیرمان را همین طور ادامه خواهیم داد.

او تصریح کرد: هفته نخست لیگ برتر تیم شهرداری بم نتوانست بازی کند و از دور مسابقات دور ماند چوان تیم ملوان بندرانزلی در بازی حاضر نشده بود، اما در هفته دوم و سوم با آمادگی بالایی در بازی ظاهر شدیم.

حمودی افزود: داوران جوانی که این هفته در لیگ قضاوت کردند بسیار عملکرد ضعیفی داشتند و سطح رقابت‌های لیگ را زیر سوال بردند. اعتراض داوران به دستمزد هایشان به حق بود، چون خرج و مخارج زندگی آن‌ها از این راه است.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


ملی پوش تیم شهرداری بم در ادامه گفت: اکثر تیم‌های لیگ در فصل جدید بومی گرایی کرده اند و فوتبال بانوان به جایی رسیده است که بیشتر باشگاه‌ها به جوان گرایی فکر می‌کنند، امسال هم ترکیب بسیاری از تیم‌ها متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر است.

حمودی تصریح کرد: امیدوارم شاهد مشکلات مالی در ادامه مسابقات نباشیم و هیچ تیمی به خاطر اینگونه مسائل از بازی جلوی حریفش انصراف ندهد، هر چند که تیم‌های انتای جدولی با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش فوتبال بانوان درباره لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار