ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: پنج تیم در فصل جدید لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی بایکدیگر رقابت می‌کنند.

روزبهان: پنج تیم مدعی قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان هستند

شقایق روزبهان ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه تیم‌هایی که در لیگ برتر امسال حضور دارند قوی هستند و بازیکنان می‌توانند در تیم‌های بهتری بازی کنند. پنج تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی بایکدیگر رقابت می‌کنند و امیدورام اسپانسر‌های بهتری جذب فوتبال بانوان شوند.

او تصریح کرد: تعداد تفاضل گل بالا در یک بازی اتفاق خوبی در لیگ نیست. اینکه یک تیمی به تیم دیگر هشت یا ۹ گل می‌زند، موضوعی است که سطح لیگ را پائین نشان می‌دهد. یکسری تیم‌ها قوی و یکسری متاسفانه ضعیف هستند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


روزبهان افزود: سطح داوری‌های این هفته از لیگ فوتبال بانوان بسیار ضعیف بود هر چند که اشتباهات داوری و مسائل مربوط به آن همیشه در لیگ بانوان مطرح است، اما این هفته اوضاع نسبت به قبل بدتر هم شده بود. امیدوارم داورانی که این هفته محروم شده اند بازگردند و تیم‌ها به خاطر اشتباهات داوری لطمه نبینند.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه گفت: شاید امسال امکان انحلال تیم‌ها در ادامه فصل وجود داشته باشد، چون چند تیم با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. خوشبختانه این هفته قرار است باشگاه سپاهان درصدی از قرارداد‌های مالی ما را واریز نماید.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش فوتبال بانوان درباره لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار