️دادستان زرند گفت: با هم افزایی، همکاری و همگرایی اعضای شورای تامین، از افزایش ۷۰ درصدی سرقت در سطح شهرستان جلوگیری شده است.

‍از افزایش ۷۰ درصدی سرقت در زرند جلوگیری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل دادستان عمومی وانقلاب زرند، درخصوص پیشگیری از وقوع جرم گفت: اگر همکاری و تعامل تنگاتنگ اعضای شورای تامین، مردم، اصناف، بسیج، دهیاران، روحانیون باهم نبود، موفقیت در این زمینه و رضایتمندی محسوس مردم در سال‌جاری حاصل نمی‌شد.

او با بیان اینکه طی فصل اخیر برداشت محصول پسته در سطح شهرستان، سرقت از باغات پسته کاهش بسیار چشمگیری داشته، از رضایتمندی مردم و کشاورزان زرندی از اجرای موفقیت آمیز این طرح در سطح شهرستان و برای اولین بار در استان کرمان خبر داد.

او با تاکید بر این موضوع که اجرای موفقیت آمیز اینگونه طرح‌ها در سطح شهرستان به هیچ عنوان نباید متوقف شود، از اجرای طرح برهم زدن و ناامن کردن فضای خرید و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر داد و خواستار همکاری و تعامل همه جانبه تمامی سازمان و ارگان‌ها در اجرای این طرح شد.

قویدل در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش بزرگ فضای مجازی در پایان آذرماه سال‌جاری با حضور مدعوین و کارشناسان مربوطه شهرستانی، استانی و کشوری در زرند اشاره کرد و همچنین از حضور دو تن از مقامات عالی قوه قضائیه و وزارت اطلاعات در این همایش یک روزه خبر داد.

انتهای پیام/ح

سرقت ها در زرند کاهش محسوس داشت

برچسب ها: سرقت ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار