مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با اتمام عملیات اجرایی طرح‌های جاذب گردشگر اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در ۲۰۲۳ میلادی خواهد درخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام یافته جهت معرفی اردبیل به عنوان قطب گردشگری در کشور و با توجه ویژه وزیر میراث فرهنگی در اجلاس خجند این استان به عنوان پایتخت کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

او با اشاره به اینکه در دو سال گذشته رویکرد متفاوتی برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان در دستور کار قرار گرفته، افزود: زمستان بیدار از جمله طرح‌هایی است که برای معرفی جاذبه‌های زمستانی استان اردبیل و رونق گردشگری در ۶ ماهه دوم سال در استان اجرا می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران، معرفی جاذبه‌های استان در سطح بین المللی و همچنین حمایت ویژه از ایجاد هتل‌های ۵ ستاره و پیست‌های اسکی از جمله اقداماتی است که در دو سال گذشته در حوزه گردشگری در سطح استان انجام گرفته است.

فلاحی با تاکید بر ایجاد تاسیسات و واحد‌های جاذب گردشگر، بیان داشت: تمامی سعی ما این است که تا سال ۲۰۲۳ علاوه بر ارتقاء استاندارد‌های خدمات گردشگری استان در حد بین الملل، استقبال گردشگران در نیمه دوم سال از استان اردبیل را به میزان نیمه اول سال برسانیم.

انتهای پیام/ع

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.