معاون دانشجویی دانشگاه ملایر از بهره برداری چهار طرح ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

چهار طرح ورزشی در دانشگاه ملایر بهره‌برداری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد بشیرگنبد، معاون دانشجویی دانشگاه ملایر در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی مرکز ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی، سالن ورزشی کراسفیت، ایمن سازی و نصب ضربه‌گیر دیوار سالن فوتسال دانشکده عمران و معماری و نصب سیستم گرمایشی تابشی در سالن بدنسازی و کشتی دانشکده عمران و معماری است.

محمد بشیرگنبد افزود: در حال حاضر نیز ۲ طرح ورزشی زمین روباز ورزشی و جاده تندرستی دانشگاه ملایر در دست اجرا است.

او ادامه داد: طرح زمین روباز ورزشی این دانشگاه حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله نصب کف‌پوش است.

معاون دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: ۱۲۰ میلیون تومان از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تکمیل این طرح اعتبار اخذ کردیم که منتظر انتخاب پیمانکار برای نصب کف‌پوش زمین روباز ورزشی هستیم.

بشیرگنبد افزود: جاده تندرستی نیز ۴۰۰ متر طول دارد و در حال حاضر تمام تجهیزات آن خریداری شده است.

او مسیر جاده تندرستی را از میدان ولایت تا محوطه روبروی ساختمان مرکزی دانشگاه عنوان و بیان کرد: منتظر این هستیم تا پیمانکار محوطه‌سازی دانشگاه را انجام و شرایط برای نصب تجهیزات مهیا شود.

معاون دانشجویی دانشگاه ملایر میزان اعتبارات جذب شده از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری را حدود ۲۵۵ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۲ طرح زمین روباز ورزشی و جاده تندرستی در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان آذر به اتمام می‌رسد.

بشیرگنبد فضای ورزشی روباز و سربسته دانشگاه ملایر را هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: سرانه ورزشی این دانشگاه ۱.۳۸ مترمربع است که به استاندارد کشوری با ۱.۵ مترمربع نزدیک است.

در این آیین همچنین با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر همایش پیاده‌روی با عنوان «گامی برای زمین» برگزار و قسمتی از محوطه دانشگاه پاکسازی شد.

دانشگاه ملایر ۶ هزار دانشجو دارد که ۴۲ درصد از دانشجویان این دانشگاه از فعالیت‌های فوق برنامه اداره تربیت بدنی و ورزشی دانشگاه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ د 

افتتاح چهار طرح ورزشی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.