نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

۶طرح ملی با هزار میلیارد تومان در نهاوند فعال است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶طرح ملی با هزار میلیارد تومان در شهرستان نهاوند بین ۱۱ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

۶طرح ملی با هزار میلیارد تومان در نهاوند فعال استحسن بهرام نیا ،نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به کندی اجرای طرح های ورزشی در این شهرستان گفت:در حال حاضر ۱۰ طرح ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی در شهرستان نهاوند در حال اجراست که برای بهره‌برداری از این طرح ها، ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: متاسفانه میزان پیشرفت تعدادی از طرح های ورزشی در نهاوند با توجه به پیگیری جذب اعتبارات کند است و در حال حاضر پروژه استخر شرکت نفت در شهرک طالقانی دارای بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی است.

بهرام نیا مجموع  اعتبار این پروژه ملی را  ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای پروژه استخر شرکت نفت در شهرک طالقانی تاکنون ۱۳ میلیارد ریال اعتبار جذب شده و  اکنون پس از ساخت اسکلت،درمرحله آغاز عملیات ساخت موتورخانه و تیغه کشی قرار دارد.

نماینده مردم نهاوند درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از طرح های ملی که وزیر ورزش قول تامین اعتبار آن را داده است سالن باستانی نهاوند در مجموعه ورزشی علیمرادیان است که حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 

بهرام نیا گفت: مشکل خوابگاه ورزشکاران حل و این خوابگاه با ظرفیت ۲۰۰نفر تجهیز شد و به زودی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه استخر مجموعه ورزشی بانوان نهاوند هم در حال حاضر در مرحله دیوارکشی کانال آب استخر و همچنین کاشی‌کاری دیواره داخلی استخر است  و پیشرفت اجرایی  این طرح نیز کند است.

انتهای پیام/س

کندی در اجرای طرح های ملی ورزشی شهرستان نهاوند

برچسب ها: نماینده مجلس ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار