بنیان‌گذار شرکت هوآوی از هدف بزرگ این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۹ خبر داد.

صادرات بیش از ۲۷۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوآوی در سال ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هوآوی اعلام کرد این شرکت موفق شده است در مدت طی شده از سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ در حدود ۷۰ میلیون دستگاه از تلفن‌های همراه هوشمند خود را در سراسر جهان به فروش برساند. این آمار در حالی از سوی هوآوی منتشر می‌شود که این شرکت زیر شدید‌ترین تحریم‌های اقصادی و تجاری آمریکا قرار دارد. دستیابی به چنین میزانی از فروش برای هوآوی در چنین شرایطی موفقی بزرگ به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید: هوآوی علی‌رغم تحریم تجاری آمریکا، رکورد فروش سال گذشته خود را شکست


هوآوی با مهیا ساختن شرایط ویژه برای مشتریان گوشی‌های هوشمند خود به ویژه پرچمداران حال حاضر این شرکت یعنی تلفن‌های همراه Mate 30 و Mate 30 Pro تخفیفات زیادی را در نظر گرفته است. ار همین رو می‌توان گفت از مهم‌ترین عوامل فروش مناسب گوشی‌های هوشمند هوآوی در کشور‌های مختلف جهان کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه‌ها و قیمت ارزان آن‌ها نسبت به سایر تلفن‌های همراه موجود در بازار است.

صادرات بیش از ۲۷۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوآوی در سال ۲۰۱۹

موفقیت چشمگیر هوآوی در فروش گوشی‌های هوشمند خود

رن ژنگفی موسس و رئیس شرکت هوآوی گفت: "ما موفقیت بزرگ را بدست آوردیم. قطعا این موضوع نشان دهنده وفاداری مشتریان ما به گوشی‌های هوشمند هوآوی در نتیجه کیفیت بالای این دستگاه‌ها است. تعداد گوشی‌های به فروش رسیده هوآوی حتی ۲۰ میلیون دستگاه بیشتر از تعدادی است که برخی از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند."

صادرات بیش از ۲۷۰ میلیون دستگاه تلفن همراه هوآوی در سال ۲۰۱۹

هوآوی در سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام کرده بود قصد دارد به شرکت شماره یک در حوزه تولید تلفن همراه تبدیل شود. با ادامه روند در پیش گرفته شده این شرکت چینی به زودی می‌تواند رقیبان را پشت سر گذاشته و گوشی‌های هوشمند خود را به عنوان پرفروش‌ترین، تلفن‌های همراه در جهان معرفی کند. سامسونگ در سال ۲۰۱۸ میلادی توانست ۲۹۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های خود را به مشتریان در نقاط مختلف دنیا عرضه کند، ولی در اجرای تصمیمی اشتباه از سوی مدیران این شرکت، هوآوی می‌تواند به سرعت آز آن پیشی بگیرد. طبق پیشبینی‌های موسس هوآوی، این شرکت تا پایان سال بیش از ۲۷۰ میلیون تلفن هوشمند خواهد فروخت و فاصله خود تا سامسونگ را به کمترین مقدار ممکن کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

ادامه روند رشد هوآوی در جذب بازار‌های جهان

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار