استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی استانداری، گفت : توقع داریم روابط عمومی در دوره جدید به حوزه افکارسنجی و تحلیل محتوا ورود جدی‌تری داشته و در روند تصمیم‌سازی نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : عظیمی‌مهر مدیری پرتلاش بود که در دوران مسوولیتش هرچه در توان داشت صادقانه انجام داد و چون خود ایشان هم چندین بار درخواست کناره‌گیری داشتند در نهایت تصمیم گرفتیم سکان روابط عمومی استانداری را به مدیری تازه ‌نفس بسپاریم.

مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کرمانشاه باتقدیر از حمایت‌های مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مجموعه استانداری از اداره کل روابط عمومی استانداری، گفت : همگامی با بازوند استاندار کرمانشاه با توجه به تحرک‌کاری و حضور میدانی او، کاری طاقت‌فرساست.

اصغر عظیمی‌مهر، افزود: اما آنچه که این مشقت‌های کاری را میسر می‌کرد این است که به عینه می‌دیدیم که برای منافع مردم استان چه تلاش‌هایی انجام می‌دادند.

او گفت: با این وجود به نظر شخص خودم نیز این تغییر واقعا برای روابط عمومی استانداری ضرورت داشت و بازوند در تشخیص این موضوع به درستی و درایت عمل نمودند و بنده در هر جایگاهی اعم از کارشناسی یا مسوولیت باشم خدمتگزار و تابع تشکیلات بوده و منافع سازمانی را ارجح می‌دانم و با تمام وجود به مدیرکل جدید نیز کمک می‌کنم.

 "وحید خسروی" به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه حکم مسوولیت خود را از بازوند دریافت و از خدمات اصغر عظیمی مهر قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام/د

تقویت روابط عمومی استانداری

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.