نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام زمانی امام جمعه بخش چترود باحضور مردم ولایت مدار این شهر در مهدیه فاطیمه برگزار شد.

فشار دشمن علیه ملت ایران به جایی نمی رسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام زمانی امام جمعه بخش چترود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تقوا و یاد خداوند را تنها راه نجات از وسوسه‌های شیطان دانست و گفت: یاد خداوند موجب نورانیت دل است ممکن است هر فردی گرفتار بیماری فراموشی یاد خداوند شود، هرگاه یاد خداوند را فراموش کنیم ممکن است مرتکب هر جنایتی شویم.

او افزود: علیرغم فشار‌های دشمن به ویژه بعد از ناامیدی در حوزه دفاعی و نظامی که به اقتصاد و معیشت مردم ایران وارد کرده است تا به اهداف خود برسد، اما این فشار‌ها کار به جایی نمی‌برند.

امام جمعه چترود اظهار داشت: فرهنگ شهادت و شهدا الگوی جریان مقاومت در دنیا است و موجب الهام بخشی برای ملت‌های اسلامی شده است.

او با بیان اینکه ثمره خون شهدا، اقتدار ملت بزرگ اسلامی است و امروز دوست و دشمن به اراده و بصیرت ملت ایران و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی اذعان دارند و این محصول خون شهدا و تعالیم فرهنگ اهل بیت (ع) است بیان کرد: ایران در حوزه دفاعی کشور به حدی توانا و قدرتمند است که هیچ دشمنی جرأت ندارد نگاه چپ به کشور ایران کند، دشمن می‌داند که کوچکترین حرکت علیه ایران را باید با ضربه سنگینی از سوی ایران تحمل کند  و قادر به پیروز شدن بر ایران نیست.

حجت الاسلام زمانی تصریح کرد: ویژگی‌های امام، سبب شد تا سران کشور‌های استعمارگر در آن دوره به این نکته اذعان کنند که ترس آنان از پیشرفت نظام نیست، بلکه آنان از روحیه استکبارستیزی، بسیجی و تسلیم نشدن در برابر قدرت‌های غیرالهی می‌ترسند.

او ادامه داد: ویژگی‌های دشمن‌شناسی، اسلام‌شناسی و وظیفه‌شناسی امام خمینی (س) سبب شد تا سران کشور‌های استعمارگر در آن دوره به این نکته اذعان کنند که ترس آنان از پیشرفت نظام نیست بلکه آنان از روحیه استکبارستیزی، بسیجی و تسلیم نشدن در برابر قدرت‌های غیرالهی می‌ترسند.

انتهای پیام/ح

نمازجمعه چترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار