امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز خانواده‌ها در کنار دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید برای تربیت نوجوانان وقت بگذارند تا نسلی در تراز انقلاب اسلامی پرورش یابد.

خانواده‌ها نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: خانواده‌ها در کنار متولیان تعلیم و تربیت باید با ایجاد نشاط معنوی بتوانند نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند تا بتوانند در جبهه علمی و دینی حضور داشته باشند.

او ادامه داد: تربیت انسان در دوران کودکی و نوجوانی صورت می‌گیرد و به همین علت دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت مسئولیت سنگینی در خصوص تربیت نسل آینده برعهده دارند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: برخی حرکت‌های جوانان در عرصه اجتماعی بیان کننده ارزش‌های دینی، محبت به اهل بیت (ع) و ولایتمداری است که قابل تحسین و امیدوارانه است.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله در دفاع مقدس، گفت: نوجوانان زیادی در دوران دفاع مقدس با اعتقاد راسخ در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و حماسه‌ها آفریدند.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها، وقف را رحمت الهی عنوان کرد که باید در جامعه تقویت و نهادینه شود.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: اکنون، وقف در جامعه کمرنگ شده  در حالی که این فرهنگ باید هرچه بیشتر در جامعه تقویت شود.

حجت الاسلام دشتی همچنین با اشاره به دهه آخر ماه صفر گفت: باید به گسترش روحیه ابراز محبت به اهل بیت (ع) در جامعه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/ک

وقف در جامعه کمرنگ شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.