معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین گفت: سهمیه آرد ثابتی برای خبازی‌ها وجود ندارد میزان سهمیه آرد با توجه به عملکرد آنان تغییر می کند افزایش و کاهش سهمیه آرد خبازی‌ها باید بر مبنای مستندات باشد.

میزان سهمیه آرد خبازی با میزان فعالیتشان تغییر  می کند/جریمه  ۱۲۰ میلیون ریال خبازی‌های متخلفبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین گفت: بحث تعطیلی‌های خودسرانه تعدادی از خبازی‌ها با جدیت دنبال میشود.


او گفت: سهمیه آرد ثابتی برای خبازی‌ها وجود ندارد میزان سهمیه آرد با توجه به عملکرد آنان تغییر میابد افزایش و کاهش سهمیه آرد خبازی‌ها باید بر مبنای مستندات باشد.


رستمی همچنین با توجه به نظرات اعضای جلسه بر ارائه راهکار‌های قانونی به منظور تغییر عامل توزیع آرد و نظارت بیشتر بر عملکرد آن تاکید کرد وگفت: ناظر افتخاری به فردی اطلاق می شود که بدون قصد انتفاع به همکاری افتخاری می پردازد و ضمن ارتباط مستمر با سازمان‌ها و ادارات مربوطه در صورت مشاهده تخلف در هر واحد صنفی بصورت محرمانه و بدون تماس و اعلام به متصدی واحد صنفی موضوع تخلف را به یکی از طرق پیش بینی شده که از قبل در اختیار او قرار گرفته ثبت نموده و جهت پیگیری و انجام مراحل بعدی ارسال می کند.

فرشاد چراغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هرسین تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده برای خبازی‌های متخلف از ابتدای سالجاری را تا کنون ۴۱ پرونده عنوان کرد و اظهار داشت: عمده تخلفات آن‌ها کم فروشی، گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت ساعات پخت و عدم کیفیت نان بوده است.

به گفته چراغی خبازی‌های متخلف از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۰ میلیون ریال جریمه شده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هرسین از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی مختلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای  پیام/ز

 

تا کنون ۴۱ پرونده برای خبازی‌های متخلف تشکیل شده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.