مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:۳۰ کیلومتر روکش آسفالت درمحور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور بیله سوار گرمی با اعلام این خبر گفت: عملیات روکش آسفالت محور بیله سوار گرمی به طول ۴ کیلومتر باعرض ۵/۷ متر و اعتبار ۲ میلیارد تومان توسط راهداران پرتلاش درحال اجراست.

او انجام ۱۳ هزار مترمربع لکه گیری در محور‌های مواصلاتی بیله سوار یادآور شد و تصریح کرد: افزایش ارتقای ایمنی محور‌های و اجرای طرح‌های مختلف از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است که امیدواریم فرمانداران شهرستان‌ها نیز با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات لازم به مردم عزیز یاری نمایند.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان درقالب طرح ملی ابرار ۱۱ کیلومتر از محور‌های روستائی شهرستان بیله سوار بهسازی و روکش آسفالت می‌شود افزود: این شهرستان ۲۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۲۴۰ کیلومتر آن آسفالته می‌باشد.

رحمتی با اشاره به قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر بیله سوار مبنی تکمیل پروژه کمربندی این شهر گفت: مراحل مناقصه این پروژه به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد تومان انجام شده و بزودی عملیات زیرسازی و آسفالت نیز اجرائی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.