رییس کمیته امداد دالاهو گفت : تعداد۳۶خانوارکه درسنوات گذشته از تسهیلات اشتغالزایی استفاده نموده وهم اکنون به مرحله توانمند سازی و خودکفایی رسیده اند از چرخه حمایت امدادخارج و توانمندشدن.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس کمیته امداد دالاهو گفت: این مرحله مهمترین و شاخص‌ ترین خدمات امداداست که افتخارما امدادگران درانجام وظیفه خدمت رسانی همراه با توانمند ساز‌ی نیازمندان است.

او گفت : میزان و نوع خدمت به نیازمندان بایداثربخشی در روندزندگی معیشتی آنان داشته باشدتادرعرصه تولیدواقتصاد مقاومتی شاهدتغییرات مثبت باشیم.

بهرامی کاریابی برای مددجویان و اشتغال خانگی با محوریت راهبری شغلی برای مددجویان یک امر ضروری و حائزاهمیت برشمرد و گفت:توجه تمامی همکاران و اهتمام جدی درامرتوانمندسازی مستعدین اشتغال در اولویت کار اداری در۶ماهه دوم ضروری است

بالا بردن سطح آگاهی مددجویان در روستا‌های مناطق محروم

نوری رئیس کمیته امداد ماهیدشت گفت: در راستای بالا بردن سطح آگاهی مددجویان در روستا‌های مناطق محروم در بخش‌های سه گانه سرفیروز اباد ماهیدشت و کوزران کلاس‌های فرهنگی و آموزشی برای مددجویان برگزار شد

او گفت:کلاس‌ها وهمایش‌های پیشگیری از اعتیاد آسیب‌های اجتماعی جهت ۲۷۳ نفر و مراسم طرح فلاح درمقابل خا نوار‌های تحت حمایت ۵۹ فقره که هر جلسه حداقل ۲ ساعت برگزارشد.

نوری گفت:آموزش‌های گروهی به ۳۱ نوعروس در قالب مسائل خانوادگی ارائه شد.

رییس کمیته امداد ماهیدشت گفت:اردو‌های زیارتی مشهد مقدس بر ۳۹ نفر از مادران ودختران ودانش آموزان ودانشجویان هرکدام به تفکیک و اردو‌های یکروزه ودوروزه جهت ۵۱ نفر از مادران ودختران برگزار شد

برگزاری کلاس‌های آموزش مفاهیم قرآن کریم

کلاس‌های آموزش مفاهیم قرآن کریم و حفظ طرح قرآن درخانه جهت ۱۱۰نفر از دختران بازمانده التحصیل و برگزاری کلاس‌های مختلف حجاب وعفاف و امر به معروف ونهی ازمنکر وآموزش شیوه‌های دعوت به نماز واصول وحقوق شهروندی جهت، ولی نعمتان تحت حمایت به تعداد ۶۹ نفر در مساجد روستا‌ها برگزار شد

دوره توجیهی اشتغال و کارآفرینی «مستعدان اشتغال» مددجویان منطقه دو به منظور ترغیب مددجویان به خوداشتغالی و کارآفرینی «ویژه بانوان سرپرست خانوار مستعد اشتغال» برگزار شد.

جلسه با مشارکت واحد اشتغال و حوزه حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه و با شرکت بیش از ۵۰ نفر و باهدف ایجاد کارآنگیزی و کارآفرینی در جهت ایجاد اشتغال پایدار برگزار گردید.

سید مهدی حجازی رییس کمیته امداد منطقه ۲ گفت: ایجاد اشتغال هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) می‌باشد و در این راستا مهارت آموزی و ارائه ساز وکار اشتغال و توانمندسازی و اعطای وام و ایجاد سرمایه برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت در اولویت کار قرار دارد.

حجازی افزود: ما در منطقه و محلی قرار گرفته ایم که می‌توان با استفاده از نیروی کار و امکانات و منابع خدادادی موجبات پیشرفت خود و فرزندان و جامعه خود شویم.

حجازی گفت: مددجویانی که در خانواده ایجاد اشتغال خدمات بیشتر دریافت می‌نمایند .

انتهای پیام/د

مهمترین و شاخص‌ترین خدمات امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.