مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با اتکا به توان داخلی و تمرکز در همه حوزه‌ها تحریم‌های صنعت خودرو را شکست خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان در شهرک صنعتی بینالود به همراه جمعی از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و نماینده مردم فریمان سرخس بخش‌های احمد آباد و رضویه با تاکید بر اینکه با اتکا به توان داخلی و تمرکز در همه حوزه‌ها تحریم‌های صنعت خودرو را شکست خواهیم داد، گفت: تلاش ما و تمام کارکنان ایران خودرو این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تعهدات خود عمل کرده و رضایتمندی را افزایش دهیم.

او تصریح کرد: از تمامی ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در صنعت خودرو برای شکست تحریم‌ها ما را همراهی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: قبل از حضور در ایران خودرو خراسان در جلسه با استاندار خراسان رضوی به توافقات خوب و ارزنده‌ای دست یافتیم که مطمئنا ما را در ارائه خدمت به مردم یاری خواهد داد.

شرکت ایران خودروی خراسان در ۶۰ کیلومتری جاده مشهد به نیشابور و در مسیر جاده ابریشم، در منطقه‌ای به نام شهر جدید بینالود قرار دارد.

انتهای پیام/ ز. م


بازدید مدیر عالی گروه صنعتی ایران خودرو از بزرگ‌ترین خودرو ساز شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.