هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با مضمون جلوه‌های فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: این اداره با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را با عنوان #امام_رضا_را_دوست_دارم آبان ماه برگزار می‌کند.

اسماعیلی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی درترویج آموزه‌های دینی و اهل بیت علیه السلام به ویژه امام رضا (ع) درجامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولید کنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: ارزش‌های اخلاقی (صداقت، امانتداری، کرامت انسانها، حفظ آبروی افراد و رزق حلال) و ضد ارزش‌های اخلاقی (دروغ، خیانت در امانت، تهمت و افترا و حرام خواری)، ارزش‌های اجتماعی (روابط اجتماعی، روابط خانوادگی، روابط با گروه دوستان، وقف، کار و تولید، مسئولیت پذیری و محیط زیست)، ارزش‌های حاکمیتی (اهداف نظام اسلامی، عدالت، رسیدگی به امور مردم و روابط متقابل مردم و مسئولان)، زیارت (زیارت عارفانه، خاطرات سفر زیارتی، دلنوشته‌های زیارت، واگویه‌های زیارت، زیبایی و معنویت حرم مطهرو شفاعت) از جمله موضوعاتی است که می‌توان برای شرکت در جشنواره از آن‌ها استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: برای اینکه موضوعات مناسبی تهیه شود علاقمندان می‌توانند از منابعی مانند آموزه‌های قرآن کریم، احادیث اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) و سخنان و آثار بزرگان، صاحبنظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن­های فرهنگی، هنری و رسانه­‌ای؛ استفاده کنند.

اسماعیلی بیان کرد: آثار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن­های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه ­ای با هشتگ امام_رضا_را_دوست_دارم در قالب‌های عکس نوشته، متن، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن گرافیک باید منتشر شود.

او خاطرنشان کرد: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ٠٢٨٣٣٦٩١٤٠٤-۰۲۸۳۳۳۷۰۱۹۷ دبیرخانه جشنواره رضوی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی  در قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.