فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان از رفع تصرف بیش از ۷۰۰ هکتار اراضی ملی در خوزستان خبر داد.

سرهنگ عزیز قلاوند فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۱۵۹ فقره تصرف اراضی در نقاط مختلف استان در این اداره نشکیل شد.

او مساحت اراضی تصرف شده در این استان را ۸۷۹ هکتار عنوان کرد و افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی، نسبت به رفع تصرف بخشی از آن‌ها اقدام گردید.

سرهنگ قلاوند با بیان اینکه در مدت مذکور، به ۹۳ فقره پرونده تصراف اراضی رسیدگی شد، اظهار داشت: شهرستان ایذه رکورد بیش‌ترین پرونده‌ها را شکست.

این مقام مسئول بیان کرد: در مجموع ۷۰۵ هکتار اراضی ملی در ۶ ماهه اول امسال رفع تصرف شد که بیش‌ترین رفع تصرفات در شهرستان دزفول اتفاق افتاد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خوزستان ادامه داد: سامانه شبانه روزی ۱۵۰۴ آماده دریافت گزارشات مربوط به آتش سوزی، تصرف اراضی و... است که استان خوزستان از نظر دریافت اخبار مستند و پیگیری موارد مختلف رتبه اول کشوری را دارا است.

به گفته عزیز قلاوند، یگان حفاظت منابع طبیعی استان خوزستان، ۱۲۰ نیروی حفاظت در سراسر استان فعال هستند و از منابع طبیعی و اراضی ملی حفاظت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.