مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت : موکب‌های برپا شده در مسیر بازگشت زوار، تا پنج روز پس از اربعین به زائرین خدمات ارائه خواهند داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن صحرایی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت : امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی و تردد بیشتر زوار عتبات عالیات در استان کرمانشاه، شاهد خدمات رسانی دو برابری موکب‌های برپا شده در مسیر تردد زوار اربعین بودیم.

او گفت : امسال موکب‌های استان کرمانشاه در دو مسیر تردد زوار عتبات عالیات از مرز‌های خسروی و مهران مشغول خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات بودند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: اربعین امسال ۱۶۰ موکب ثبت شده برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات در استان کرمانشاه فعالیت داشتند.

صحرایی با اشاره به برپایی موکب‌ها در دو مسیر رفت و برگشت زوار، گفت: موکب‌های مسیر رفت با پایان اربعین کار خدمات رسانی به زوار را به پایان رسانده‌اند، اما موکب‌های مسیر بازگشت تا پنج روز بعد از اربعین و تا بازگشت کامل زوار مشغول خدمات‌رسانی به زائرین خواهند بود.

این مسئول گفت: اربعین امسال همچنین ۱۶ موکب از سوی کرمانشاهیان در کشور عراق برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات برپا شده بود که این موکب‌ها هم اکنون و با پایان اربعین در حال جمع شدن هستند .

 

 

انتهای پیام/د

تردد بیشتر زوار عتبات عالیات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.