مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: شمار زائرین اربعین در کرمانشاه نسبت به اربعین سال قبل ۶۵ درصد افزایش داشته است.

ثبت نام ۵۷ هزار کرمانشاهی در سمانه سماح/ ثبت نام تا روز اربعین ادامه داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حامد دارابی  گفت: ستاد اربعین استان کرمانشاه متشکل از ۱۲ کمیته ثابت و تعدادی کمیته فرعی است که یکی از این‌ها کمیته اعزام با مسئولیت حج و زیارت است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: طی سال گذشته ۳۷ هزار و هزار و ۵۰۰ نفر از استان کرمانشاه برای حضور در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

دارابی با اشاره به کاهش هزینه‌های سفر گفت: تاکنون ۵۷ هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و از رشد ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد و  ثبت نام در سامانه سماح  تا روز اربعین ادامه دارد بنابراین افرادی که هنوز نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند در این روز‌های باقیمانده می‌توانند ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه روند ثبت نام زوار در سامانه سماح تا روز گذشته بسیار خوب بوده، گفت: با توجه به اینکه شمار زیادی از زوار حتی از پیاده روی بازگشته اند پیش بینی می‌شد در این روز‌های باقیمانده بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به شمار ثبت نام شوندگان اضافه نشود.

انتهای پیام/ز

 

۵۷ هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضاباقریان
۲۰:۵۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
سلام ممنون ازخبرشما