حشمت‌الله عسگری گفت: پویایی و تحرک بیش از پیش چرخه اقتصاد استان سمنان با همراهی بانک‌ها امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه بانک‌ها تعامل خوبی در راستای حمایت از تولید داشته‌اند، گفت: ستاد تسهیل و رونق تولید استان با همراهی بانک‌ها توانسته گام‌های مؤثری را در راستای رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی استان بردارد و در این راستا بانک ملت با پرداخت به‌موقع تسهیلات نقش مؤثری در این زمینه ایفا کرده است.

او افزود : دیدار با مدیران بانک‌های عامل استان سمنان در راستای ارتباط و تعامل دوسویه دولت و نظام بانکی بوده تا دغدغه‌های بخش خصوصی را در خصوص بررسی مسائل و مشکلات بانکی برطرف سازد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بانک ملت استان سمنان با هدف پویایی و تحرک بیش از پیش چرخه اقتصاد استان همواره اقدامات مطلوبی در خصوص حمایت از بخش خصوصی انجام داده است که این روند باید با هدف افزایش جلب رضایت مردم به‌خصوص تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران استان استمرار یابد.

مرادی؛ مدیر امور شعب بانک ملت استان سمنان هم در این دیدار گفت: منابع بانک ملت استان سمنان در ۶ ماه نخست سال ۹۸ نسبت به ۶ ماهه اول سال قبل، ۲۰ درصد رشد داشته است.

او میزان تسهیلات پرداخت‌شده رونق تولید یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع کل تسهیلات پرداخت‌شده، یک هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و ۳۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی به متقاضیان پرداخت‌شده است.

همچنین در این جلسه وضع واحد‌های تملیکی بانک، میزان تسهیلات و منابع و همچنین شرایط پرداخت تسهیلات به واحد‌های بزرگ و تسهیلات رونق تولید و مشکلات واحد‌های تولیدی استان بررسی شد.

انتهای پیام/ح

پویایی اقتصاد استان سمنان با همراهی بانک‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.