#تهران_ما موضوع مشکلات شهری مردم شهر جدید پرند را پیگیری کرد.

سرپرست شهر جدید پرند: برنامه‌ای برای ساخت پل عابرپیاده در این شهر نداریمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان شهرستان پرند با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری مشکلات شهری در این شهرستان را داشت.

این شهروند نوشته بود: شهر جدید پرند هیچگونه پل عابری ندارد و فاز چهار که هنوز خاکی و آسفالت نشده است و مترو پرند چه زمانی درست می‌شود؟


بیشتر بخوانید: پرونده مسکن مهر پرند تا شهریور ۹۸ بسته می‌شود/ اتصال مترو به پرند در آینده‌ای نزدیک 


پاسخ شهرداری پرند؛

حسنی سرپرست شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع گفت: در حال تحویل گرفتن شهر جدید پرند از شرکت عمران هستیم و یک تا دو ماه آینده زمانی که شهر را به طور کامل از شرکت عمران تحویل بگیریم فاز‌های دو به بعد را آسفالت می‌کنیم.

او ادامه داد: کار‌های مکاتباتی برای آسفالت خیابان‌ها انجام شده و بعد از تحویل شهر آسفالت خیابان ها را شروع می‌کنیم.

سرپرست شهر جدید پرند درباره تاسیس پل عابر در شهر جدید پرند، گفت: هنوز برنامه‌ریزی برای ساخت پل عابر انجام نشده است و فقط یک نقطه حادثه خیز در مقابل دانشگاه آزاد بررسی شده و با رایزنی‌هایی که انجام دادیم به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا پل عابر مکانیزه در این محل نصب شود.

حسنی درباره مترو پرند بیان کرد: متروی پرند متولی آن شرکت عمران و شهرداری تهران است و شهرداری پرند در این مورد اطلاعی ندارد چرا که به حوزه فعالیتی ما مربوط نیست.

انتهای پیام/

متولی ایجاد مترو در شهرجدید پرند فرمانداری نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محسن
۲۲:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
شهر پرند بدون هیچ امکاناتواقعا خجالت اوره این بود جواب اعتماد مردم
حاشا به غیرت شهردار پرند