مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان گفت: هرساله در اربعین حسینی مراسم جاماندگان اربعین برگزار می‌شود که این مراسم معنوی با حضور گسترده مردم برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مجید پور اسلامی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان گفت: هرساله در اربعین حسینی مراسم عظیم و باشکوه پیاده روی اربعین زائران و دلدادگان به سمت کربلای معلی انجام میشود در منوجان هم مراسم جاماندگان اربعین برگزار می‌شود که این مراسم معنوی با حضور گسترده مردم برگزار میشود.

او افزود: در این بین کسانی که بهر دلیل توفیق حضور اجتماع بزرگ اربعین را نداشتند پیاده روی نمادین جاماندگان اربعین به سمت امام زادگان و بقاع متبرکه را انجام میدهند که در شهرستان منوجان از روستای حسین آباد آغاز و تا بقعه زیارت فضل ابن عباس ادامه دارد.

پوراسلامی بیان کرد: در شهرستان منوجان پیاده روی جاماندگان اربعین مسیر ۳۰ کیلومترپیاده روی رو از حسین آباد تا امام زاده فضل بن عباس را انجام می‌دهند که مردم با شور و شوق در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند.

پیاده روی جامانده گان اربعین در منوجان

او اظهار کرد: مسیر پیاده روی زائرین از حسین آباد شروع و پس از طی کردن از روستا‌های همچو طالقان، چغوکی، مهرآباد و در آخر به امام زاده فضل ابن عباس ختم میشود.

پیاده روی جاماندگان اربعین در منوجان

پور اسلامی گفت: ساعت حرکت زائرین ۵و نیم صبح آغاز و در مسیر زائرین موکب‌های در روستا‌های طالقان چغوکی پور شعبان و مهرآباد برای پذیرایی از زائرین در نظر گرفته شده است.

پیاده روی جاماندگان اربعین در منوجان

او تصریح کرد: در این اجتماع بزرگ که هرساله برگزار می‌شود از شهرستان‌هایی همجوار مثل قلعه گنج هشت بندی و ... هم حضور دارند.

انتهای پیام/س


پیاده روی جاماندگان اربعین در منوجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار