رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: حادثه واژگونی اتوبوس زائران حوالی ساعت ۸ صبح امروز (۲۶ مهر) در محور شباب - حمیل رخ داد که طی آن اتوبوس حامل زوار به دلیل خواب آلودگی راننده به سمت خروج از جاده حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  در جمع خبرنگاران گفت: حادثه واژگونی اتوبوس زائران حوالی ساعت ۸ صبح امروز (۲۶ مهر) در محور شباب - حمیل رخ داد که طی آن اتوبوس حامل زوار به دلیل خواب آلودگی راننده به سمت خروج از جاده حرکت می‌کند.

او افزود: این اتوبوس پس از خروج از جاده به گاردیل حاشیه جاده برخورد و همین امر سبب جلوگیری از سقوط آن‌ها به دره می‌شود.

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس زائران
سرهنگ حیدری بیان  کرد: پس از این برخورد، اتوبوس اسکانیا که متعلق به زائران استان تهران بوده پس از طی مسافی به خاکریز کنار جاده برخورد و در نهایت متوقف می‌شود.
او افزود: مسافران این اتوبوس ساعتی را در راهدارخانه محور حمیل اسکان داده شده و سپس با اتوبوس جایگزین به مسیر خود به سمت تهران ادامه دادند.
سرهنگ حیدری با اشاره به افزایش سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال، از رانندگان و زائران خواست تحت هیچ شرایطی در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، واژگونی خودرو و انحراف به چپ که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در بازگشت از سفر کربلاست را بیشترین علل سوانح رانندگی در ایام اربعین ذکر کرد.

انتهای پیام/ز


واژگونی اتوبوس زائران  در استان کرمانشاه

برچسب ها: تصادف ، اربعین حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.