رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی حمل سوخت قاچاق در ۵ کیلومتری ورودی شهرستان رودبار جنوب سبب آتش گرفتن خودرو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معین شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب گفت: ظهر امروز یک دستگاه خودروی سایپا حامل سوخت گازوئیل قاچاق در ۵ کیلومتری ورودی شهر رودبار جنوب در جنوب استان کرمان واژگون و آتش گرفت.

او افزود: پس از اطلاع از واژگونی این خودرو عوامل راهداری رودبار به محل حادثه اعزام شدند که پس از عملیات خاموش کردن خودرو و اتفای حریق توسط آتش نشانان بقایای خودروی سوخته شده از بستر راه خارج و مواد سوختی باقی مانده با تلاش راهداران از بستر راه پاکسازی و مسیر تردد پس از یک ساعت آزاد شد.

شهریاری با بیان اینکه افزایش خودرو‌های حامل سوخت قاچاق در محور‌های رودبار جنوب به سمت مرز‌های شرقی کشور که عبور قسمت عمده آن از راه‌های شهرستان رودبار است افزود: معضل فراوانی برای مردم، رانندگان عبوری و عوامل راهداری ایجاد کرده اند.

شهریاری با اشاره به سرعت بالای عبور مرور این خودرو‌های حامل سوخت در جاده‌ها گفت: ضمن ایجاد خطر این دست از خودرو‌ها در این محور هر ماه به علت واژگونی و آتش سوزی خسارت‌های زیادی به تاسیسات، بستر راه و علائم جاده‌ای در محور‌های حمل سوخت قاچاق در رودبار جنوب وارد می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودبار جنوب با بیان اینکه در این حادثه خوشبختانه فردی دچار حادثه نشده است تصریح کرد: لزوم استقرار ساختمان پاسگاه دائمی پلیس راه در این محور و کنترل خودرو‌های قاچاق سوخت توسط عوامل انتظامی می‌تواند اینگونه حوادث را تا حد زیادی کاهش دهد.

انتهای پیام/ی

سوختن خودرو در آتش سوخت قاچاق

برچسب ها: حمل و نقل ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار