اخبار ورزشی قزوین را در روز پنجشنبه بیستم و پنجم مهرماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه بیستم و پنجم مهرماه، شاهد خبر‌هایی از تساوی تیم فوتسال شهرداری در خانه،دعوت فوتسالیست‌های استان به اردوی انتخابی تیم ملی،شید اصفهان قهرمان مسابقات فوتسال جام روستا شد،مسابقات نجات غریق بانوان برگزار شد،مسابقات پرس سینه قهرمانی استان برگزار شد و کسب هفت پیشکسوتان دونده استان در رقابت‌های کشوری هستید.

تساوی تیم فوتسال شهرداری در خانه

در ادامه رقابت‌های فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور و در بازی هفته چهارم لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین در بازی خانگی برابر هیات فوتبال کرمانشاه به تساوی ۲-۲ رسید.

این بازی در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در دیگر بازی کراپ الوند دیگر نماینده استان در بازی خارج از خانه برابر نماسازان ساحل آبادان صف آرایی می‌کند.

دعوت فوتسالیست‌های استان به اردوی انتخابی تیم ملی

امیرحسین زینعلی، علیرضا امامی خزری و میثم کبیری از قزوین به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

این اردو از ۲۸ مهرماه به مدت ۳ روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

شید اصفهان قهرمان مسابقات فوتسال جام روستا شد

در پایان مسابقات فوتسال روز روستا هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان قزوین، تیم نوجوانان شیداصفهان در یک بازی پر گل ۶ بر ۳ تیم نوجوانان نظام آباد را برد و قهرمان شد.

این رقابت‌ها با شرکت ۶ تیم در سالن ورزشی شیداصفهان برگزار شد.

مسابقات نجات غریق بانوان برگزار شد

این رقابت‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور ۱۱ تیم از استخر‌های فعال استان در دو ماده‌ی ۶۶ متر با مانع و ۳۳*۴ متر آزاد تیمی برگزار شد.

در ماده‌ی ۶۶ متر با مانع، شیما مختاری پور از استخر تالار شهر، مهسا کمالی‌ها از استخر شاهد و عاطفه بابایی از استخر نوراول تا سوم شدند.

در ماده‌ی ۳۳*۴ متر آزاد تیمی هم تیم استخر تالار شهر با ترکیب شیما مختاری پور، ریحانه گروسی، فاطمه صفری و سمیرا عشایری قهرمان شد.

این مسابقات در استخر شهید رجایی شهر قزوین برگزار شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان، تیم‌های رسالت الوند، هیات محمود آباد و شفق کوهین اول تا سوم شدند.در رده سنی جوانان تیم الماس بیدستان، هیات محمودآباد و اورال الوند عناوین برتر را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان هم حمید و کوروش الوند و هیات آبیک عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۱ ورزشکار در تالار شهر الوند برگزار شد.

کسب هفت پیشکسوتان دونده استان در رقابت‌های کشوری

در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی، علی رحمانی در پرتاب وزنه قهرمان شد، سید حسن جواهری در پرش طول و ارتفاع قهرمان شد، محمود محسنی در ۴۰۰ متر، اسد کریمی در ۱۰۰ متر، غلامرضا شهردوست و آوا خدابنده در ۵ هزار متر سوم شدند.

این رقابت‌ها در کرج برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.