اخبار ورزشی قزوین را در روز شنبه بیستم مهرماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه بیستم مهرماه، شاهد خبر‌هایی از نمایندگان استان در لیگ سه به میدان می‌روند،رقابت‌های شنا دختران قزوین برگزار شد،فوتبالیست الوندی در لیست نهایی تیم ملی امید،رقابت‌های دوچرخه سواری استان برگزار شد و قزوین، قهرمان مسابقات ووشو کمیته چانگ چوان شد، هستید.

نمایندگان استان در لیگ سه به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته سه و در بازی‌های هفته هفتم، تیم فوتبال طلایه داران بوئین زهرا در خانه میزبان تیم فوتبال کشاورز بوکان خواهد بود.

تیم فوتبال غفاری تاکستان در بجنورد مهمان پیام آشخانه بجنورد است.

رقابت‌های شنا دختران قزوین برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، یگانه رضایی، الینا خباز، مهدیه احمدی و یگانه ربانی‌ها در رده‌های ۸ تا ۱۵ سال عنایون برتر را کسب کردند،این مسابقات در استخر رجایی برگزار شد.

فوتبالیست الوندی در لیست نهایی تیم ملی امید

کاروان تیم امید ایران برای انجام بازی دوستانه مقابل استرالیا امشب راهی قطر خواهد شد و بر اساس اعلام کادر فنی، سید محمد خرم الحسینی فوتبالیست الوندی تیم ماشین سازی تبریز در این اردو در ترکیب تیم ملی خواهد بودکادر فنی نام ۲۱ بازیکن را برای حضور در این مسابقه اعلام کرد.

تیم فوتبال امید ایران دوشنبه بیست و دوم مهرماه در قطر به مصاف استرالیا خواهد رفت.

رقابت‌های دوچرخه سواری استان برگزار شد

در بخش بانوان ستایش قلی پور، فاطمه ملازینل، لیلا بابایی و اعظم شیخلری در رقابت‌های کراس رده‌های سنی مختلف قهرمان شدند، در رقابت‌های کورسی هم فهمیه شالی‌ها قهرمان شد.

در رشته کراس مردان، علی رفیعی، علیرضا موسوی، میلاد باقری، بهزاد کارگر و محمد باقر شاهباز عناوین برتر را کسب کردند و در رقابت‌های کورسی هم مهدی اقا کاشی، امیرحسین خلیلی و علی اکبر میجوجی عناوین برتر رده‌های مختلف را از آن خود کردند.

قزوین، قهرمان مسابقات ووشو کمیته چانگ چوان شد

در پایان مسابقات ووشو کمیته چانگ چوان یادواره شهید مدافع حرم زکریا شیری، قزوین در دو بخش ساندا و تالو به مقام اول دست پیدا کرد و تیم‌های کرمانشاه و اصفهان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. تیم سیستان و بلوچستان هم به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

این رقابت‌ها با حضور ۲۰۰ ووشوکار از ۱۵ استان در سالن چندمنظوره دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.