مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: شهرداری‌های خراسان شمالی، در نیمه نخست امسال ۴۶۰ میلیارد ریال از محل مالیات و عوارض ارزش افزوده دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  یوسف یعقوبی نژاد مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی افزود: از این میزان ۲۹۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و ۱۵۵ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

او افزود: همچنین چهار میلیارد ریال از مجموع پرداختی‌ها را به حساب مناطق عشایری و ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال را به حساب روستا‌های فاقد دهیاری واریز کرده ایم.

یعقوبی نژاد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته مهرماه امسال نیز مبلغ قابل توجهی به حساب شهرداری ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز می‌شود.

او افزود: این در حالی است که سال گذشته در مجموع ۷۸۸ میلیارد ریال از محل درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری استان واریز شده بود.

او گفت: در نیمه نخست امسال یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان وصول و ۸۰ درصد درآمد‌های پیش بینی شده مالیاتی استان محقق شد.
انتهای پیام/ط


واریز ۴۶۰ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها

برچسب ها: شهرداری ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.