دو هزار خانوار مددجو کمیته امداد در استان از انشعابات رایگان آب ، برق و گاز بهره مند شدند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   ازبجنورد؛ علی نوری مدیر تامین مسکن وساختمان کمیته امداد استان گفت : از مجموع انشعابات ارایه شده ۴۱۲ مورد در بخش آب ،۳۳۰ مورد انشعاب برق و860 مورد هم انشعاب گاز است .

وی به پرداخت ۲۳۱ مورد پروانه ساختمان و ۱۸۰ مورد عوارض شهرداری به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود : مددجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت معرفی‌ نامه، به ادارات مربوطه مراجعه و از این انشعابات رایگان بهره‌مند شوند.

نوری تصریح کرد : در سال ۹۵ بیش از دو میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان روستایی و یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شده است.

وی به اعطای بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات عمرانی به خانوارهای مددجو اشاره و اظهار کرد : این تسهیلات در راستای ساخت، خرید و تعمیرات کلی و جزیی منازل مسکونی به خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

وی عنوان کرد : سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۴۶ مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آنها با هزینه ای بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.

مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان گفت : در سال 95 بیش از دو میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان روستایی و یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.