معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت : در ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۶۴ انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان واگذارشده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : درسال جاری 4 هزار و 64 انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد در استان واگذار شده که از این تعداد هزار و ۶۴ مورد به مددجویان مناطق محروم این استان ارائه‌ شده است.

وی با بیان اینکه این خدمت در شش سرفصل به مددجویان ارائه‌ شده است ، افزود : انشعابات آب ، برق ، گاز ازجمله مواردی است که تعرفه نصب آن به‌صورت رایگان از سوی کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت می‌شود.

خوجانی اظهار کرد : امسال ۴۹۴ فقره انشعاب برق ، ۵۷۹  فقره انشعاب آب ، دو هزار و ۵۴۷ فقره انشعاب گاز به مددجویان واگذار شده است.

وی گفت : در سال جاری 445 خانوار مددجو از معافیت‌های پرداخت هزینه انشعاب فاضلاب ، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

خوجانی افزود : مددجویان متقاضی دریافت انشعابات آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان‌های محل سکونت خود و دریافت معرفی‌نامه، به ادارات مربوطه مراجعه کنند .

انتهای پیام/آ

بهره مندی خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از مزایای انشعابات رایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.