دبیرستاد اربعین سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی در کرمانشاه گفت : این نهاد نظامی به منظور اسکان زائران اربعین حسینی (ع) در تمام شهرستان‌های استان، محل‌های را برای اسکان و پذیرایی ایجاد کرده‌است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی علیزاده دبیرستاد اربعین سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی در کرمانشاه گفت : این محل‌های اسکان در تمام شهرستان‌های طول مسیر زائران اربعین حسینی و دیگر شهرستان‌ها برپا شده است.

او با بیان اینکه تمرکز محل‌های اسکان سپاه در قصرشیرین و مرکز استان است، گفت : در شهر کرمانشاه پنج محل اسکان باظرفیت بیش از پنج هزار نفر و در شهر قصرشیرین نیز پنج سوله به منظور اسکان روزانه پنج هزار نفر آماده شده است.

دبیر ستاد اربعین سپاه در کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون حجم عظیمی از زائران در مراکز اسکان سپاه ساماندهی شده اند، گفت: به منظور رفاه حال زائران در کنار محل‌های اسکان سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های سیار هم تدارک دیده شده است.

علیزاده با اشاره به برپایی چهار موکب و آشپزخانه توسط سپاه در استان کرمانشاه، گفت: موکب و آشپزخانه سپاه که در شهر قصرشیرین مستقر هستند، در هر وعده به بیش از ۱۰ هزار نفر غذا می‌دهند؛ ۲ موکب نیز در یادمان مرصاد برپا هستند که از زائران در مسیر تردد پذیرایی می‌کنند.

او در رابطه با خدمات بهداشتی سپاه به زائران اربعین حسینی گفت: سپاه نبی اکرم یک بیمارستان صحرایی را در شهر قصرشیرین و یک پایگاه بهداشتی را در پایانه مرزی خسروی ایجاد کرده و آمبولانس‌های سپاه در طول مسیر به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/د

برپایی محل‌های اسکان در تمام شهرستان‌ها

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.