عضو جمعیت رهپویان انقلاب گفت: آمدنیوز یک کانال شیطانی بود و قصد تفرقه‌افکنی میان نیروهای انقلاب داشت که به نتیجه نرسید.

تفرقه افکنی کانال آمد نیوز به سرانجام نرسید/ مقاومت فعال موجب عقب نشینی دشمن شده استاقبال شاکری عضو اصولگرای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دستگیری روح‌اللّه زم و هک کردن کانال آمدنیوز گفت: آمدنیوز یک کانال شیطانی و معاند بود و به عناصر بیگانه اطلاعات می‌داد و قصد تفرقه‌افکنی میان نیروهای انقلاب داشت که به نتیجه نرسید.

او افزود: این کانال شیطانی بسیاری از شایعات و موضوعات انحرافی را منتشر می‌کرد و سوال بزرگی پیش می‌آید و امیداوریم که روح الله زم به خاطر صدماتی که به ارزش‌ها و منافع کشور زده است، به سخت‌ترین عقوبت‌ها مبتلا شود.

عضو اصولگرای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مورد تحولات منطقه به خصوص کشور‌های یمن و سوریه گفت: اقتدار نظام به گونه‌ای بود که طرف مقابل را به سمت مذاکره کشانده است، یعنی اگر ما این اقتدار را نداشتیم، طرف مقابل یعنی عربستان به دست و پای عراق و پاکستان نمی‌افتادند که با ایران میانجی‌گری کنند.

شاکری تصریح کرد: بنابراین این مقاومت فعال به گونه‌ای است که افراد مقابل را به سمت منافع منطقه خلیج فارس می‌کشاند و آنها منافع ابرقدرت‌ها را رها و دوستی با نظام جمهوری اسلامی ایران را انتخاب می‌کنند و اگر این مقاومت فعال نبود این اتفاق نمی‌افتاد.


بیشتر بخوانید: اینستکس نباید اختیار ایران را به غربی‌ها بدهد


شاکری خاطرنشان کرد: اقدامات ترکیه نیز در راستای منافع آمریکا و داعش و باعث نابودی جبهه مقاومت است و متاسفانه ترکیه در زمانی که ایران حرف نخست را در منطقه می‌زند و می‌خواهد، دست به حملات انتحاری و خلاف اصول همجواری می‌زند. این کار سابقه داشته و آرامش منطقه به ضرر آنهاست و آن‌ها سعی می‌کنند دوباره آرامش منطقه را بهم بزنند.

او در پایان گفت: تلاش مذبوهانه ترکیه باعث نجات داعش است که در محاصره بود؛ ترکیه باید از مرز‌های سوریه عقب‌نشینی کند و نیرو‌های کرد سوریه نیز فهمیدند که دل بستن به آمریکا اشتباه است و در بحرانی‌ترین شرایط آن‌ها را تنها می‌گذارند. شاید این موضوع درس عبرتی برای کشور‌هایی باشد که منافع ملی را به ابرقدرت‌ها گره می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار