رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: حوادث جاده‌ای اربعین امسال نسبت به مدت مشابه ۱۷ و نیم درصد کاهش داشته است.

تصادفات جاده‌ای اربعین امسال ۱۷ درصد کاهش داشته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در حاشیه نشست قرارگاه ترافیکی اربعین مرز مهران گفت: تعداد مجروحان تصادفات جاده‌ای نیز با کاهش ۱۹ درصدی همراه بوده، اما هنوز آمار فوتی‌ها به طور کامل برآورد نشده هر چند فوت یک نفر هم آمار بالایی محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه تمرکز بر روی برگشت زائران است، افزود: زائرانی که در حال پیاده روی اربعین هستند برای برگشت به مرز‌های چهارگانه برنامه ریزی کنند و بازگشت خود را به بعد از روز اربعین موکول نکنند.

سردار هادیان فر در مورد وضعیت جاده‌ها هم توضیح داد: تردد در مرز‌های چذابه، شلمچه و خسروی روان و بدون مشکل است، اما در مرز مهران با وجود حجم زیاد ترددها، مدیریت درست نیرو‌های پلیس و همکاری مردم موجب شده که حرکت خودرو‌ها در مسیر‌های مواصلاتی استان ایلام با آرامش انجام شود.

او در مورد تردد خودرو‌های کاپوتاژ نیز یادآور شد: یک هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کاپوتاژ از مرز چذابه عبور کردند که از این تعداد ۷۰۰ دستگاه متعلق به اتباع پاکستانی بوده است.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه ۶۵ درصد تصادفات جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی است، از همه رانندگان و زائران خواست قبل از حرکت به سمت استان‌های خود در استراحتگاه‌های دایر شده در مرز‌ها استراحت و خواب کافی داشته باشند تا میزان حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

انتهای پیام/ د

کاهش تصادفات جاده ای در اربعین امسال

برچسب ها: ناجا ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.