استاندار ایلام با بیان اینکه زیرساخت‌ها و جاده‌های منتهی به پایانه مهران کاملاً متحول شده است، گفت: ۶۰ درصد تردد‌ها مربوط به این پایانه است.

تحول عظیم در زیر ساخت‌های جاده‌ای استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه امروز قرارگاه اربعین گفت: در اربعین امسال نیروی انتظامی کار بزرگی انجام داده و منشأ خدمات بزرگی برای زائران بوده است.

او با بیان اینکه سیستم مانیتورینگ قرارگاه اربعین ناجا در مهران وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی را به خوبی پوشش می‌دهد، افزود: در اربعین امسال پایانه مرزی مهران تا شب گذشته به اندازه مدت مشابه سال قبل تردد داشته است.

استاندار ایلام با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران، اظهار کرد: در این مدت ۶۰۰ هزار زائر از ابتدای صفر به ایران ورود کرده اند.

او ادامه داد: از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائری که که در آمار کلی تردد ثبت شده در مجموع ۹۱۱ هزار زائر خروج داشته‌اند که نزدیک به ۶۰۰ هزار تردد از مرز مهران صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: از حدود ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار خروجی زائران از مرز‌ها، نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران عبور کرده اند همچنین بالغ بر ۶۰ درصد تردد‌ها صورت گرفته از پایانه مرزی مهران بوده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در اربعین امسال زیرساخت‌ها و جاده‌های منتهی به پایانه مرزی مهران کاملاً متوقف شده است، عنوان کرد:۶۰ درصد ترددها، مربوط به پایانه مرزی مهران است.

او با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نیروی پلیس مستقر در مهران و پایانه مرزی، مسئولیت کنترل نظم و امنیت و روان سازی ترافیک را بر عهده دارند، اعلام کرد: امسال پیش‌بینی تردد بیش از ۴ میلیون زائر را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

تحول در زیر ساخت‌های جاده‌ای ایلام

برچسب ها: استانداری ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.