یک مشاور تغذیه گفت: نحوه درست کردن قهوه در خاصیت چربی سوزی قهوه موثر است و استفاده از عصاره قهوه به چربی سوزی و کاهش چربی خون کمک می‌کند.

با روش درست کردن  قهوه برای لاغری آشنا شوید/ از عصاره قهوه برای چربی سوزی استفاده کنیدرضا افتخار کارشناس ارشد  و مشاور تغذیه به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدگفت: مصرف قهوه دم شده باعث افزایش چربی خون می‌شود، اما استفاده از عصاره قهوه باعث چربی سوزی و کاهش چربی خون و معمولا در کافی شاپ‌ها از عصاره قهوه استفاده می‌شود.

او ادامه داد: معمولا گفته می‌شود قهوه خاصیت ضد سرطان دارد که این به وجود آنتی اکسیدان در قهوه برمی گردد، اما قهوه، از مواد غذایی توصیه شده برای پیشگیری از سرطان نیست و بیشتر بر استفاده از سبزیجات رنگی، اصلاح سبک زندگی تاکید می‌شود.

این مشاور تغذیه گفت: معمولا قهوه استرس زا و اعتیادآور است و به همین دلیل توصیه می‌شود در روز بیشتر از دو فنجان مصرف نکنید.
 
افتخار افزود: متخصصان تغذیه معتقدند اگر مصرف قهوه سه فنجان در هفته باشد، بهتر است و امکان اعتیاد به آن کمتر است، زیرا در مصرف روزانه آن ممکن است حد مجاز مصرف قهوه رعایت نشود.
 
 

3 فنجان قهوه در هفته مصرف کنید

 
 



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.