مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از طریق اقدامات اطلاعاتی در می‌یابند فردی در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد به همین منظور شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار حاجیان افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری کرده است و قصد دارد آن را به استان البرز منتقل کند.

او اضافه کرد: به دنبال این موضوع، تیم‌های عملیاتی پلیس قزوین با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری با پلیس استان البرز، به محور‌های مواصلاتی استان همجوار اعزام شدند و سرانجام هر دو خودرو را در محدوده شهرستان فردیس مشاهده و در اقدامی ضربتی با ورود به منزل متهمان، آن‌ها را دستگیر و مقدار ۱۶۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس استان افزود: در این عملیات ۵ نفر دستگیر و ۲ خودرو توقیف که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

* کشف ۱۲۲ راس دام قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری آزادراه قزوین - کرج به یک دستگاه کامیون حامل ۱۲۲ راس گوسفند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پس از بررسی ماموران مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل دام است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال دام‌های قاچاق به استان تهران را داشته است، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ منصوری در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی دام‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال اعلام کردند افزود: دام‌های مورد نظر تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرزشد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.