مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هجدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: دیشب مردی حدود ٣٥ساله با اصابت دو گلوله به قتل رسید.

سرهنگ خامدی افزود: این جوان در ناحیه شهری مهرگان با اصابت دو گلوله که به بازو و پهلوی سمت راست او اصابت کرده، به قتل رسیده است.

او عنوان کرد: از دلایل به قتل رسیدن این جوان اسنادی در دست نیست و تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.

*یک کشته در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راه استان گفت: در محور روستای پناه آباد به رحیم آباد، یک دستگاه خودروی وانت نیسان با یک عابر پیاده برخورد کرد که بر اثر این حادثه عابر پیاده جان باخت.

سرهنگ بیگلری افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

او به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئن را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

*کشف بیش از ۷ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، مشخص شد یکی از عناصر توزیع هروئین مقادیر قابل توجهی هروئین را از استان‌های غربی خریداری و قصد انتقال آن از طریق یک دستگاه سواری پراید به استان زنجان را دارد.

سردار مهدی حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اطلاع داده شد و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری خودرو مورد نظر در محور‌های مواصلاتی استان زنجان شناسایی و متوقف شد.

او اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو توقیفی ۷ کیلو ۴۹۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز کرده بود کشف و ۳ قاچاقچی دیگر که با یک خودرو برای تحویل مواد در محل حاضر بودند بلافصله شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی ۲ خودرو توقیف و ۴ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان زنجان معرفی شدند.

* دستگیری سارقان محموله‌ی ۴۰ تنی مس و آلومنیوم

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع سرقت ۲ محموله ۲۰ تنی آلومنیوم و ۲۰ تنی مس از دو دستگاه کامیون در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان وشهرستان تاکستان قرار گرفت.

سردار حاجیان ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در استان‌های مرکزی و تهران شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ سارق را در دو عملیات جداگانه و منسجم دستگیر و موفق به کشف محموله ۲۰ تنی مس در شهر اراک شدند.

سردار حاجیان اضافه کرد: سارقان در بازجوئی فنی پلیس به ذوب کردن محموله ۲۰ تنی آلومنیوم و تبدیل آن به شمش اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریالی ۲ محموله سرقت شده برابر اعلام کارشناسان گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار