مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : روزانه ۲۵ هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی در قصرشیرین و خسروی توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در بازدید از موکب امام خامنه‌ای در مرز خسروی گفت : مرز خسروی مرز اصیل، قدیمی و اصلی تردد زوار آقا اباعبدالله الحسین و اهل بیت (ع) بوده و هست.

او گفت : متاسفانه چند سالی این توفیق خدمتگزاری از مردم استان گرفته شده بود که امسال با با پیگیر‌های مسؤولان و همکاری همه جانبه آن‌ها، این آرزوی چند ساله تحقق یافت و مرز بازگشایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح چهار مرز خروجی کشور مشغول خدمات‌رسانی هستند، گفت: استان‌های اردبیل، کردستان، فارس و کرمانشاه نیز با همکاری یکدیگر در مرز خسروی مشغول خدمات‌رسانی هستند.

صالحی محل موکب آشپزخانه اوقاف و امور خیریه را در شهر قصرشیرین اعلام کرد و افزود: تعهد داریم روزانه ۲۵ هزار پرس غذا برای زائران طبخ و بین آن‌ها توزیع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به استقرار موکب امام خامنه‌ای در خسروی اشاره و گفت: دیگر موکب این سازمان در نقطه صفر مرزی بعد از گیت‌های که زوار از آن خارج می‌شوند، مستقر است که کار تغذیه زوار اربعین حسینی را برعهده دارد.

صالحی گفت: در مجموع چهار موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه پذیرایی از زوار اربعین حسینی را در مسیر کرمانشاه به خسروی برعهده دارند.

او با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ارائه شده در موکب‌ها، افزود: با دعوت از مبلغانی از حوزه علمیه قم و با برگزاری محافل انس با قرآن در خدمت زوار هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

مرز خسروی مرز اصیل، قدیمی

 

برچسب ها: اوقاف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.