کمیته‌ی امداد در ۶ ماه اخیر برای اجرای پروژه‌های عمرانی مددجویان خود اعتباراتی را هزینه کرده که ۱۵ درصد آن مربوط به کمک خیران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صحرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد و از ارکان توانمندسازی است،گفت: با مشارکت خیران و صدقات جمع آوری شده در نیمه نخست امسال سه میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان در امور عمرانی مددجویان شهری و روستایی این نهاد هزینه شد که این رقم حدود ۱۵ درصد از کل هزینه‌های صورت گرفته در امور عمرانی را شامل می‌شود.

او تصریح کرد: از ۲ هزار و ۵۲ پروژه عمرانی اجرا شده در نیمه نخست امسال برای مددجویان، هزار و ۸۸۸ پروژه عمرانی با مشارکت خیران در پرداخت صدقات و همراهی در طرح‌های محتلف این نهاد صورت می گیرد.

صحرایی با تاکید بر اینکه مشارکت خیران و نیکوکاران در جهت کمک به نیازمندان و همکاری به ساخت منازل مددجویان نیازمند است، افزود: کمیته امداد در همه امور تنها یک مجری و واسطه خیر نیکوکاران است و مردم نیکوکار و اقشار مختلف، مهم‌ترین عامل در رفع گرفتاری‌ها و نیازمندی‌های همنوعان می باشند.

او همچنین ادامه داد: کمیته امداد به تعمیرات تا سقف۳ میلیون تومان، ساخت و یا خرید مسکن شهری تا سقف ۲۵ میلیون تومان و مقاوم سازی مسکن روستایی تا سقف ۲۰ میلیون تومان را به صورت بلاعوض اعطا می‌کند و همچنین در صورت نیاز به اخذ تسهیلات بیشتر، به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

 نیکوکاران می‌توانند به منظور مشارکت و محقق کردن این امر با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از دستگاه‌های تلفن همراه خود و یا مراجعه به دفاتر این نهاد اقدام کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

توانمند کردن خانواده‌ها در بعد مسکن یکی از اولویت‌های جدی کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.