با تامین تجهیزات مورد نیاز، هیچ مدرسه‌ای در شهرستان جم مشکل وسایل گرمازا نخواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  مدیر آموزش و پرورش جم در در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: با توزیع ۶۵ بخاری و راه اندازی پکیج‌های گرمازا، هیچ مدرسه‌ای در شهرستان مشکلی برای تامین وسایل گرمازا نخواهد داشت.

خلیل نیکخواه همچنین افزود: با قول مساعد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، برای تهیه و توزیع تجهیزات سرمازا بین مدارس، بخش عمده‌ای از این مشکل نیز حل می‌شود.

او ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در همه مدارس شهرستان فراهم شده است و هیچ مدرسه‌ای، کمبود معلم یا کمبود جدی تجهیزات مورد نیاز، ندارد.

مدیر آموزش و پرورش جم همچنین با اشاره به ساخت چهار کلاس خیر ساز در مدارس، بیان کرد: با تلاش مدیران مدارس، انجمن‌های اولیاء و مربیان و مشارکت خیران چهار کلاس درس در مدارس نرجس شهر ریز و پروین اعتصامی روستای بُهرباغ به بهره برداری رسید.

نیکخواه با قدردانی از تعامل سازنده شورای راهبردی پتروشیمی‌ها و شرکت پالایش گاز فجر جم، گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها و شرکت پالایش گاز فجر جم  برای حل بخشی از مشکلات فضای آموزشی و تجهیز پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان، همکاری کرده‌اند.

او با اشاره به مساعدت هشت میلیارد ریالی شورا‌ها و دهیاری‌ها به مدارس، افزود: شورا‌ها و دهیاری‌های شهرستان جم در دو سال گذشته برای برگزاری کلاس‌های تقویتی، کلاس‌های کنکور، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حدود هشت میلیارد ریال از محل عوارض ۱۲ درصد (طرح تقویت بنیه علمی)، به مدارس شهرستان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

۶۵ بخاری در مدارس جم نصب می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.