جلسه مسئولان میلاجرد به منظور هماهنگی واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل برگزار شد.

واکسیناسیون رایگان طیور بخش میلاجرد علیه نیوکاسل به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هماهنگی واکسیناسیون بیماری نیوکاسل دربخشداری میلاجرد به ریاست غریبی بخشدار و باحضور رضایی رئیس محترم شبکه دامپزشکی شهرستان فراهان ودهیاران بخش برگزار و مقرر شد طیور بخش میلاجرد به صورت رایگان واکسینه شوند.

در این جلسه مقررشد به منظور واکسیناسیون رایگان طیور روستائی علیه این بیماری نهایت همکاری را داشته باشند، قبل از انجام اقدامات واکسیناسیون دهیاران ضمن اطلاع رسانی به روستائیان اقدامات اولیه را انجام دهند و دهیاران با هماهنگی شبکه دامپزشکی شهرستان از کشتار غیرمجاز در روستا‌ها جلوگیری کنند.

رضایی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فراهان در این جلسه ضمن ارائه مطالبی در خصوص بیماری نیوکاسل و واگیر دار بودن آن، بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری دربین طیور روستائی و همکاری بین اکیپ دامپزشکی و دهیاران روستا‌ها تاکید کرد.

غریبی بخشدار میلاجرد هم با اشاره به شیوع بیماری نیوکاسل دربین طیور، همکاری وتعامل دهیاران را با دامپزشکی شهرستان و جلوگیری از ایجاد خسارت به روستائیان در این زمینه را خواستارشد.

انتهای پیام / ج

جلسه مسئولان میلاجرد به منظور هماهنگی واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.