مدیرکل دادگستری استان مرکزی گفت: با رونق تولید و بهبود اقتصاد می‌توان از وقوع جرم‌ها جلوگیری کرد.

با رونق تولید و بهبود اقتصاد می‌توان از وقوع جرم‌ها جلوگیری کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل دادگستری استان مرکزی در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان گفت: با رونق تولید و بهبود اقتصاد می‌توان از وقوع جرم‌ها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: مشکلات بخش‌های کارگری صنایع از سوی دادگستری پیگیری می‌شود و مشکل تعدادی از شرکت‌ها نبود کار و پروژه است و از لحاظ مالکیت مشکلی ندارند.

او اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی موظف شده اند که در مراسم‌های محرم در مورد حرمت مال مردم تبلیغ کند و اعتقادات و فرهنگ مردم در این زمینه تقویت شود.

مدیرکل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: مردم از سازمان‌های امنیتی انتظار دارند که اموالشان در همه حالی امن باشد و در این حوزه در بخش ایمنی کار ساختمان‌ها آموزش بیشتر صورت گیرد.

او تاکید کرد: در این زمینه باید در روستا‌ها دهیاران فعالیت بیشتر داشته باشند پیگیری لازم برای پلاک‌گذاری دام‌ها از سوی دامپزشکی انجام شود و سرکشی‌های روزانه از بازار‌های روزانه در سطح شهر توسط پلیس صورت گیرد، در ورودی و خروجی شهر‌ها و روستا‌ها و اماکنی مانند گاوداری‌ها طلافروشی‌ها خیابان‌های متراکم دوربین مداربسته نصب شود و روشنایی معابر از سوی شهرداری‌ها پیگیری شود.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از سرقت‌های خرد در خودرو‌ها وجود پارکینگ است همه ساختمان‌ها باید ملزم به ایجاد پارکینگ باشد تا این گونه سرقت‌ها کاهش یابند


انتهای پیام / ج

سخنان مدیرکل دادگستری استان مرکزی در باره رونق تولید وجرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.