رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی:هزار و ۸۰۴ مرکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی تحت نظارت و بازرسی اداره کل دامپزشکی استان قرار گرفتند.

معدوم شدن ۳ هزار و ۳۱۴ کیلوگرم فراورده خام دامی در طرح نظارت نوروزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،سیروس سلمان‌نژاد رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: طرح تشدید نظارت‌های نوروزی از ۲۰ اسفند سال گذشته تا ۱۷ فروردین سال جاری در این استان اجرا و در این طرح تعداد ۴ هزار و ۹۱۰ مورد بازدید و بازرسی از مراکز و اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسان دامپزشکی استان انجام شد.

سلمان‌نژاد افزود: در این طرح ۳۳ واحد از مراکز متخلف شناسایی شد که از این تعداد ۲ واحد تعطیل، ۲۷ واحد به تعزیرات حکومتی و ۶ واحد به دادگاه مواد غذایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح هزار و ۸۰۴ مرکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی تحت نظارت این اداره کل در سطح استان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

سلمان‌نژاد سرکشی و نظارت بر بازار‌های محلی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز تولید، بسته بندی، عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌های درون‌شهری و بین‌راهی را از جمله فعالیت‌های بازرسان دامپزشکی استان در طرح تشدید نظارت نوروزی این اداره کل عنوان کرد و گفت: در این طرح ۳۱ مورد نمونه برداری نیز از این مراکز انجام شد.

انتهای پیام/ک

کشف و معدوم کردن ۳۳۱۴ کیلوگرم فرآورده فرآورده‌های خام دامی در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.