معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از خدمت رسانی موکب امامزادگان استان به صورت شبانه روزی به زائران در سامرا خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: موکب امامزادگان استان با مشارکت و همکاری اداره‌کل اوقاف استان قم در شهر مقدس سامرا برپا شده و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

او از فعالیت شبانه‌روزی موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌های قم و مازندران خبر داد و افزود: این موکب در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۶تن برنج طارم مازندران در آشپزخانه سیار توسط اوقاف قم پخت و بین زائران حسینی توزیع می‌شود.

قربانی از توزیع روزانه ۱۵هزار کلوچه مازندران بین زائران حسینی خبر داد و افزود: کلوچه‌های مازندران در وعده‌های صبح و نیمه‌شب حدود ساعت ۲بامداد بین زائرانی که نیمه‌شب به سامرا رسیده‌اند و سایر موکب‌ها فعال نیستند، توزیع می‌شود.

او گفت: آب خنک و چای به‌صورت شبانه‌روزی بدون وقفه بین زائران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/س

اداخدمات رسانی موکب‌های مازندران به زائران اربعین

برچسب ها: اوقاف ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.