مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۶ تن برنج از سوی واقفان خیراندیش مازندرانی به موکب اوقاف در سامرا اهدا شد تا روزانه پخت و بین زائران اربعین حسینی توزیع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اوقاف مازندران برای سومین سال متوالی موکب حضرت علی اصغر (علیه السلام) را برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی در کشور عراق برپا می‌کند.

اوافزود: تاکنون موکب اوقاف مازندران در شهر نعمانیه و شهر سامرا عراق برپا شده بود و امسال نیز این افتخار را داریم که در سامرا به زائران حسینی خدمات‌رسانی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برپایی موکب در شهر سامرا را افتخار بزرگ برای مجموعه اوقاف دانست و گفت: اربعین حسینی اجتماع بزرگ شیعیان جهان اسلام است و عشق به امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست و افتخار می‌کنیم نوکری امام حسین (ع) برای سومین سال پیاپی نصیب مجموعه اوقاف مازندران شده است.

حیدری با بیان اینکه ۶ تن برنج از سوی واقفان و خیران مازندرانی به موکب اوقاف در سامرا ارسال شد تا روزانه پخت و بین زائران توزیع شود، افزود: اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران شامل کیک، کلوچه، آب‌معدنی، چای، تخم‌مرغ، مربا، عدسی، لوبیا می‌شود که روزانه در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده بین زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/س

اهدای برنج از سوی واقفان مازندرانی به موکب اوقاف در سامرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.