رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: در صورت تایید استاندار خراسان رضوی، قیمت نان ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت

احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان در مشهد/ افزایش قیمت نان در انتظار دستور استانداربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مصطفی گشتگر رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: از سال ۹۳ تاکنون در خصوص قیمت نان یارانه‌ای افزایشی نداشته است و فقط خمیر مایه نان از پارسال تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشــته است و از سوی دیگر بیمه، مزد کارگر، قبض‌های آب، برق و گاز نیز افزایش یافته است.


او ادامه داد: افزایش نیافتن قیمت نان موجب شده است نانوایی‌های دولتی ما به حالت ورشکستگی درآیند و کارگران متخصص نیز از این صنف بیرون رفته‌اند و این مشکلات جز افزایش قیمت نان برای ما و دولت راهی نمی‌گذارد.


رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: آنالیز قیمت تمام شده نان را توسط اتحادیه در کارگروه مربوط مطرح کردیم و این آنالیز در کمیته کارشناســی به یک نرخ مشخص برای نان رسید که در چند روز آینده با تأیید استاندار خراسان رضوی، قیمت جدید نان دولتی اعلام خواهد شد.


گشــتگر تصریح کرد: قیمت نان ارائه شــده ما ۳۰ درصد زیر قیمت نان تهران است و مبنای قیمت‌گذاری ما، قیمت تهران اســت که امیدواریم حداقل افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان را شاهد باشیم.

 
 

نارضایتی نانوایان از قیمت نان

 

منبع: قدس آنلاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.