رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به وضع جسمی برنی سندرز گفته است او شانسی برای ادامه رقابت‌های انتخاباتی ندارد و باید به سود الیزابت وارن کناره‌گیری کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته حین سخنرانی در همایش انتخاباتی خود در لوئیزیانا، موضوع بیماری برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ را پیش کشید و با بدشانس خواندن او، پیش بینی کرد از رقابت‌های انتخاباتی به نفع الیزابت وارن، دیگر نامزد دموکرات کناره گیری کرد.

او در این همایش انتخاباتی گفت: به نظر می‌رسد برنی شانس خود را از دست داده است، درسته؟ برنی زودتر خوب شو. این تنها زمانی است که درباره او خوب گفته ام.

ترامپ در ادامه اظهار داشت به نظر می‌رسد زمان آن رسیده برنی [از رقابت‌های انتخاباتی] بیرون رود. وقتی برنی خارج شود حامیان او از الیزابت وارن حمایت خواهند کرد.

سندرز هفته گذشته به علت درد در قفسه سینه و مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود. این نخستن اظهار نظر ترامپ درباره وضع سلامتی سندرز بود.

برنی سندرز در حال حاضر ۷۸ سال دارد و در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ و تصدی مسئولیت ریاست جمهوری ۷۹ ساله خواهد شد. نتایج تعدادی از نظرسنجی‌ها حاکی از این است که او رقابت‌های انتخاباتی را به سود الیزابت وارن ترک خواهد کرد. در انتخابات سال ۲۰۱۶ نیز او از انتخابات به سود هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار